[linux] Re: niet compilerend systeem (32/64 bits conflict)

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Do Okt 2 13:14:22 CEST 2014

On 10/02/14 12:56, Daniel C. von Asmuth wrote:

> Dat lijkt me een behoorlijk recente versie.

> Waar staat er in de OpenSuSE Installatie handleiding dat het installatie
> programma zal doen wat u hierboven beschrijft??? Wat verwacht u te
> krijgen als u een 32-bit OS hebt gekocht? Als de processor 64-bits en/of
> 16-bits software aankan, wat moet Linux dan doen als u de computer hebt
> opgedragen een 32-bits OS te installeren?
>
> Met vriendelijke groet,
>

> Daniel von Asmuth

Zoals ik hierboven schreef: "Wordt niet gehinderd door onnodige
computerkennis ( ;-( ) "  Echter, de versie die ik installeerde is de
x86_64 SuSE-iso.  Mag ik daar dan niet van verwachten dat er een
64-bits installatie mee op mijn computer wordt geplaatst? Waarom
heeft het anders 86_64 in de naam?
Zo maar een vraag ....
Julien
--