[linux] Re: niet compilerend systeem (32/64 bits conflict)

Do Okt 2 14:56:36 CEST 2014

Aldus schreef Julien Michielsen op Thu, Oct 02, 2014 at 01:14:22PM +0200:

> Zoals ik hierboven schreef: "Wordt niet gehinderd door onnodige
> computerkennis ( ;-( ) "  Echter, de versie die ik installeerde is de
> x86_64 SuSE-iso.  Mag ik daar dan niet van verwachten dat er een
> 64-bits installatie mee op mijn computer wordt geplaatst? Waarom
> heeft het anders 86_64 in de naam?

Toen ben ik zelf maar in de handleiding gedoken.
http://activedoc.opensuse.org/book/opensuse-reference/chapter-1-installation-with-yas

F7 Arch

    If you install from an installation medium supporting 32bit and
    64bit architectures and have a processor with 64-bit support, select
    whether to install a 64-bit or 32-bit system. By default, a 64-bit
    system is installed on a computer with 64-bit support. To install a
    32-bit system, press F7 then select 32bit.

Zo te zien zijn er Suse installatie DVD's die zowel de 32-bits als de
64-bits OS versie bevatten. Als u een upgrade deed van een bestaande
32-bits OpenSuse installatie, dan is de kans groot dat het op 32 bits
architectuur bleef.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		People who bought this story also bought....