[linux] Re: Fritz!Box interface in Duits in plaats van Engels

Richard ml op radoeka.nl
Wo Okt 15 21:32:00 CEST 2014

https://nl.opensuse.org/Categorie:Desktops

> De Fritz!Box heeft deze niet: u kunt alleen inloggen met telnet of op
> met uw bruiser (die op uw desktop of tablet PC draait) op de web server
> in de modem.

Klopt.

> Zoals ik al zei heb ik geconstateerd dat na verandering van de
> taalinstelling de modem werd gereboot en dat je daarna opnieuw op
> het apparaat moest inloggen. De browser op mijn laptop liep gedurende
> de tests door. De laptop wordt regelmatig gereboot (maar dat heeft
> weinig met de Fritz!Box te maken).

En het gaat om de laatste zin, hierboven!  Zolang de browser sessie doorloopt
gaat het goed.  Juist na het verlaten van de Window Manager (WM) middels een
logout en een nieuwe login (hetgeen ook bereikt kan worden met een reboot) in
de WM, wordt de taal aangepast.

--
Richard