[linux] Re: Fritz!Box interface in Duits in plaats van Engels

Do Okt 16 00:31:40 CEST 2014

Aldus schreef Richard op Wed, Oct 15, 2014 at 11:26:51PM +0200:

> Bij mij ook.

> Bij mij ook.

> Dat zou je denken, maar neem hier alsjeblieft een stapje terug.  Het heeft er
> namelijk wel mee te maken.  Dat verwacht je wellicht niet, maar toch is het
> zo.  Pas na het uitloggen van de desktop en opnieuw inloggen in de desktop (WM
> zo je wilt) op de client computer, en opnieuw contact leggen met de Fritzbox
> met een browser wordt bij mij op de 1 of andere slinkse manier de GUI taal
> ongewenst aangepast naar Duits.
>
> Dit kan te maken hebben met bijvoorbeeld de 'locale' settings van de computer
> [...]

Ik weet het niet, maar ik zeg het toch:-(
Wat is uw locale? Mijn laptop komt op
LC_ADDRESS=nl_NL.UTF-8
LC_COLLATE=en_US.UTF-8
LC_CTYPE=en_US.UTF-8
LC_IDENTIFICATION=nl_NL.UTF-8
LC_MEASUREMENT=nl_NL.UTF-8
LC_MESSAGES=en_US.UTF-8
LC_MONETARY=nl_NL.UTF-8
LC_NAME=nl_NL.UTF-8
LC_NUMERIC=nl_NL.UTF-8
LC_PAPER=nl_NL.UTF-8
LC_SOURCED=1
LC_TELEPHONE=nl_NL.UTF-8
LC_TIME=en_US.UTF-8

Welterusten,

Daniel

--

		People who bought this story also bought....