[linux] Re: Fritz!Box interface in Duits in plaats van Engels

Do Okt 16 13:58:21 CEST 2014

Aldus schreef Richard op Wed, Oct 15, 2014 at 11:26:51PM +0200:
> Daniel,

> Bij mij ook.

> Bij mij ook.

> Dat zou je denken, maar neem hier alsjeblieft een stapje terug.  Het heeft er
> namelijk wel mee te maken.  Dat verwacht je wellicht niet, maar toch is het
> zo.  Pas na het uitloggen van de desktop en opnieuw inloggen in de desktop (WM
> zo je wilt) op de client computer, en opnieuw contact leggen met de Fritzbox
> met een browser wordt bij mij op de 1 of andere slinkse manier de GUI taal
> ongewenst aangepast naar Duits.

> [...]

Dat lijkt mij sterk. U kiest de taal in het menu van de Fritz!Box met uw
browser en de browser stuurt uw locale denk-ik niet mee; het zal ook
niet veel helpen want nl_NL wordt niet ondersteund.

ik heb een browser check gedaan met https://www.browserleaks.com/whois
en ik krijg te zien: Accept-Language	en-US,en;q=0.5
Is uw broswer ingesteld om enkel Duits te accepteren?

Ik heb de test nog eens herhaald. Na de reboot van de modem laat die
een Engelstalig login scherm zien en kan ik inloggen. Daarna heb ik
mijn firefox gestopt en de Window manager sessie uitgelogd. Na lokaal
inloggen en de browser opstarten moet ik een nieuwe inflog sessie
starten op de Fritz!Box en die is still speaking English.

Kind regards,

Daniel von Asmuth

--

		People who bought this story also bought....