[linux] Re: Fritz!Box interface in Duits in plaats van Engels

Richard ml op radoeka.nl
Do Okt 16 19:21:07 CEST 2014

Daniel,

Op donderdag 16 oktober 2014 13:58:21 schreef Daniel C. von Asmuth:

> Dat lijkt mij sterk. U kiest de taal in het menu van de Fritz!Box met uw
> browser en de browser stuurt uw locale denk-ik niet mee; het zal ook
> niet veel helpen want nl_NL wordt niet ondersteund.

Wellicht dat een niet ondersteunde locale wordt vervangen door DE??
(is geen vraag, die beantwoord hoeft te worden hoor).

> ik heb een browser check gedaan met https://www.browserleaks.com/whois
> en ik krijg te zien: Accept-Language	en-US,en;q=0.5

Interessante link, ik heb mijn browser nu ingesteld om Engels als eerste taal
op te sturen.  Eens kijken wat voor een resultaat dat gaat geven.

> Is uw broswer ingesteld om enkel Duits te accepteren?

Nope, NL (maar niet enkel NL).

> Ik heb de test nog eens herhaald. Na de reboot van de modem laat die
> een Engelstalig login scherm zien en kan ik inloggen. Daarna heb ik
> mijn firefox gestopt en de Window manager sessie uitgelogd. Na lokaal
> inloggen en de browser opstarten moet ik een nieuwe inflog sessie
> starten op de Fritz!Box en die is still speaking English.

Erg bedankt voor het uitvoeren van de test!

--
Richard