[linux] Re: nieuwe pc of moederbord, paai goedwillende vrijwilliger?

Willem Ligtenberg willem op wligtenberg.nl
Zo Sep 14 19:34:11 CEST 2014

Hoi allen,

Ik heb voor een Asus laptop al twee keer de officiële weg bewandeld om geld terug te krijgen voor Windows.
Ik kreeg volgens mij 45 euro retour.
Dit lijkt me redelijk aangezien Asus de licenties in bulk koopt, verder ging het mij voornamelijk om het principe.
Ik moest zelf de hdd wissen en de licentie sticker en eventuele dvd terug sturen.

Vriendelijke groeten,

Willem