[linux] Re: bash-bug

hans paijmans j.j.paijmans op gmail.com
Ma Sep 29 13:54:56 CEST 2014

On 29-09-14 13:25, Eric de Hont wrote:

> Een of andere pestkop bij Ubuntu die meeleest op deze lijst zit zich rot
> te lachen!
>
> ;-)

Grinnik... maar ik kan me voorstellen dat er redelijke paniek is bij de
maintainers plus dat de hele OS-wereld tegelijk probeerde z'n bash te
updaten. Dan kunnen er rare dingen gebeuren, bijvoorbeeld dat mijn
eerste update-upgrade poging nog de oude troep en mijn tweede de
gepatchte versie ophaalde.

Nu mijn Macbook nog. Zal nog wel een paar jaar duren voor Apple z'n luie
kont omhoog heeft gekregen