[linux] Re: bash-bug

Ma Sep 29 15:53:34 CEST 2014

Aldus schreef Johan Wevers op Mon, Sep 29, 2014 at 03:31:23PM +0200:

> 13.10, die is end of life zie ik. Maar worden
> updates dan afgekapt zo op z'n
> Microsofts, alsof het xp is?

Eh? Windows XP was de home editie van Windows 2000, die met een jaar
vertraging ter wereld kwam en in plaats van de normale drie jaar
levensduur tot 2014 werd voorzien van regelmatige updates. Zelfs
een RHEL distributie haalt een dergenlijke levensduur niet.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		People who bought this story also bought....