[linux] Jackd support out of the box

Frans van Berckel fberckel op xs4all.nl
Za Jan 17 08:57:08 CET 2015

Ik wil een audio applicatie testen. Eén waar lowlatency een serieus
issue is. En ondersteuning van jackd, het liefst native al het kan.

Van de week al even naar een paar distributies zitten kijken, maar de
meeste hebben tegenwoordig een pulse audio daemon draaien. Dat is een
kriem. Om daar jackd tegen aan te laten praten is beslist geen succes.

Mijn vraag is, ken jij een linux distributie die als default jackd
voert? Waar je verder niets meer voor hoeft in te stellen?

Met vriendelijke groetjes,

Frans van Berckel