[linux] Re: Jackd support out of the box

Willem Ligtenberg willem op wligtenberg.nl
Za Jan 17 09:03:12 CET 2015

Hoi Frans,

Ik heb goede dingen gehoord over Ubuntu Studio, welke speciaal voor audio en video bewerking is. Standaard met realtime kernel etc.
Ik weet niet zeker of die standaard Jack gebruikt, maar dat zal zeker goed ondersteund zijn.

Vriendelijke groeten,