[linux] Re: Jackd support out of the box

Udo van den Heuvel udovdh op xs4all.nl
Zo Jan 18 11:38:08 CET 2015

On 2015-01-18 11:30, Willem Ligtenberg wrote:
> Natuurlijk staat je de keus vrij om daar niet in mee te gaan, maar geef mensen als Lennart wel de credit die ze verdienen.

Keus?
Mag ik dan een fedora met een uselessd? Of een systemd-loze versie?
De keus die men biedt is take it or leave it.
Forks klinken leuk maar gebeuren te weinig omdat ze veel moeite kosten.
Lenanrt is een ongeleid prjectiel en zijn producten leveren veel schade
op die gaandeweg misschien wordt gerepareerd.
Kijk naar de logging van, met en door systemd. Nog steeds bagger.
Snelle boots heb ik niet dagelijks nodig.
Eenvoudige configs zoals ik ze kende en leesbare logs wel.
Er is meer maa dat bespaar ik jullie.

Ik heb een DAW met jackd, moet nog nazien of pulseaudio daar nog is.

Udo