[linux] Re: welke vnc server?

Hans Paijmans j.j.paijmans op gmail.com
Za Jan 24 14:00:12 CET 2015

On 24/01/15 12:25, Frans van Berckel wrote:
> Hi Hans,

> Is dat het zelfde als freenx server? En wat is de relatie met NoMachine?
> Dat is namelijk wat ik krijg als ik NX Linux in Google in typ.
FreeNX is de open versie van Nomachine. Kort en goed, met NX kun je de
desktop van een (Unix-)machine hebben op een andere Unix, Windows of Mac
machine. Razendsnel en zonder concessies. Samen met VMware is NX al
pakweg vijftien jaar of langer mijn vaste begeleider.

--
Dr. J.J. Paijmans
Thuis: Houwenberg 2A, 5985 PE Grashoek (L)          077 888 05 77