[linux] linux

klaas koeroo proacoustic op proacoustic.nl
Ma Aug 8 00:21:57 CEST 2016

Hallo allemaal ,
mijn naam is klaas koeroo en ben sinds 3 dagen lid van de NLLGG ,
Ik heb al het een en ander geprogrammeerd voor  pic processoren maar ik
ben sinds kort bezig met de raspberry PI  die met LINUX
geprogrammeerd word ,
kan iemand mij daar meer over vertellen  ik weet dat er verschillende
versies van programmeer talen zijn  enz.
ik neem aan dat er diverse regels gelden voor het programmeren zoals
tab's die belangrijk zijn enz.
waar kan ik iets vinden van die programmeer regels en programma opdrachten .
ik hoop dat iemand mij een beetje op dreef kan helpen .

groeten Klaas