[linux] ubuntu 16-04-1 upgrade all devices lost

Hans Rood hansrood op xs4all.nl
Ma Aug 8 16:15:56 CEST 2016

Hallo allemaal
Moet je horen:
Ik heb mijn systeem ge-upgrade naar Ubuntu 16-04-1, gewoon door op JA te
klikken toen me dat werd gevraagd.

Een dag of wat later waren alle "Devices" verdwenen, dus geen wifi of
eth-devices, geen USB of CD dus ook geen printers. Ik kan zelfs niet
meer afsluiten ook geen sudo shutdown,  of die gouwe-ouwe
3-finger-salute, ik kom telkens terug bij de keuze tussen guest of user
hans,  dus ook een reboot van een live-DVD is er niet bij.

Ik zit nu met potlood en papier een lijst van 200 wachtwoorden te
noteren.

Iemand een idee wat er aan de hand is? aan te doen is? waar ik een
relevant forum vind?
b.v.m.d

hansr
--

«Beter kapitaalvernietiging dan planeetvernietiging #Kolencentrales
#klimaat #opwarming»

Hans Rood