[linux] Re: ubuntu 16-04-1 upgrade all devices lost

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Ma Aug 8 18:49:02 CEST 2016

Hallo Paul.

Ik zou een gewone installatie-dvd met ubuntu 16.04.-1 branden en dan
ubuntu proberen volledig nieuw te installeren.
Bij de partitionering aangekomen, moet je dan voor manuele
partitionering kiezen, en daarbij er dan voor zorgen, dat de home-ordner
niet geformateerd wordt.
Ik geloof, datg je via deze weg het inste verlies zult lijden.
Veel succes.

Gerard uit Bramsche in DE.