[linux] Re: Advies adsl-routertje voor OpenWrt

Jasper Backer jasper op jbacker.nl
Zo mei 15 21:14:27 CEST 2016

Er zijn veel apparaten die OpenWRT zonder problemen draaien (waaronder
een hoop TP-Link, Asus, etc).

However, ik heb de indruk dat Matto op zoek is naar een DSL-apparaat dat
OpenWRT kan draaien. Dat wordt een heel ander verhaal..

Groet,
Jasper