[linux] Lokatie

Leon van Geel leonvgeel op gmail.com
Do Dec 7 21:37:17 CET 2017

Hallo Guus,
Klik ik op eigenschappen bij GedeeldeBestanden staat er  Type:
netwerkstation, bestandssysteen: NTFS.
Selecteer ik een map (gedeeldemuziek\Adele) dan zie ik: Z:\GedeeldeMuziek
Als ik kijk bij het tabblad beveiliging bij de map: MijnBestanden zie ik
andere groepen en gebruikers dan bij de GedeeldeBestanden.
Bij MijnBestanden zie ik de gebruiker: Server(servernaam), iedereen en www(
UnixGroup\www)
Bij GdeeldeBestanden zie ik: iedereen, apache (Unix User\apache) en user
(UnixGroup\users)
Al die gebruikers en groepen hebben speciale machtigingen die ik niet kan
veranderen.
Ikzelf heb nog steeds het vermoeden dat het over de rechten gaat, ook lees
ik veel om iedere map van GedeeldeBestanden te mounten maar heb hier nog
geen duidelijk beschrijving kunnen vinden.
. gr.Lonneke

Virusvrij.
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>