[linux] 'T gaat op TV, een paar seconde over Linux, wat weggepiept moet worden

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Zo mei 14 10:09:02 CEST 2017

Hallo.

Misschien in Nederland eens aftasten hoeveel mensen als desktopuser met
linux werken, want wat ik tot nu toe begrijp zijn jullie overwegend
netwerk-vaklieden, die op een ander nivo kommuniceren als de
otto-normal-desktop-user.

En zodra er een heffing bekend is, de mensen vragen of ze bereid zijn
zgn. linux-user-groepen zoals hier in Duitsland gebruikelijk willen
opbouwen waar iedereen die hulp nodig heeft of overlegt op linux over te
stappen, zich aan kan wenden.

De toegangsdrempel moet kostenloos zijn zoals ook in Duitsland.

Ik persoonlijk probeer juist oudere mensen voor linux te winnen. Oudere
mensen hebben een goed stabiel systeem nodig, waarbij zij ten allen
tijde hulp kunnen krijgen en mensen bereid zijn hun in begrijpbare taal
te verklaren wat het probleem is, en hoe de oplossing gevonden worden.
Anders moeten ze meestal met hun pc naar de vakhandel en kunnen hem dan
meestal na enkele dagen weer afhalen.

Verder gebruik ik bij dezelfde gelegenheid de kans de oudere mensen bij
onlinebanking voor het HBCI-Model te winnen. Hierbij heb je een
kaartlezer van Reiner SCT Cyberjack nodig en een HBCI-Kaart van je bank
en je moet een homebanking Software op je pc installeren, hier in Dld.
bijv. moneyplex.

Dit is de enige en veiligste manier van onlinebanking, alle andere
methoden zijn levensgevaarlijk.

Gerard Bekhuis