[linux] 'T gaat op TV, een paar seconde over Linux, wat weggepiept moet worden

paai j.j.paijmans op gmail.com
Zo mei 14 10:24:21 CEST 2017

On 14-05-17 10:09, Gerard Bekhuis wrote:

> Hallo.
>
> Misschien in Nederland eens aftasten hoeveel mensen als desktopuser
> met linux werken, want wat ik tot nu toe begrijp zijn jullie
> overwegend netwerk-vaklieden, die op een ander nivo kommuniceren als
> de otto-normal-desktop-user.
>
> En zodra er een heffing bekend is, de mensen vragen of ze bereid zijn
> zgn. linux-user-groepen zoals hier in Duitsland gebruikelijk willen
> opbouwen waar iedereen die hulp nodig heeft of overlegt op linux over
> te stappen, zich aan kan wenden.

Ik ben een desktop user sinds 1992 :-) en gebruik Windows sinds die tijd
alleen voor CIV2 en Panzerleader, wat prima gaat met VMware. Tijdens
mijn werkzame leven programmeerde ik een heleboel voor mijn onderzoek in
corpuslinguistiek. En ik beheer de website van mijn vrouw.

Over welke 'heffing' heb je het?

paai

--
Paai v.a. Danzig