[linux] 'T gaat op TV, een paar seconde over Linux, wat weggepiept moet worden

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Zo mei 14 10:32:56 CEST 2017

Hallo

Bijvoorbeeld via de regionale kranten of via jullie website of zelfs
misschien via de radio of televisie proberen in ervaring te brengen wie
er linux-desktop-user is.

Zoverre er regionale groeperingen zoals "hulp bij mij in de buurt of
zo?" zijn, die vragen om mee te helpen in kaart te brengen wie er
linux-desktop-user is. NL is toch maar een klein landje in vergelijking
tot Dld.

Mij is vaak bij bezoeken in Nederland opgevallen hoeveel apple-user er
zijn, schrikbarend.

Hier worden onderhand veleroords zgn. computer-ag aangeboden, dat zijn
computer-zelfhulpgroepen, geleid door een of meerdere vaklieden, die
mensen kostenloos een keer per maand op een vaste plek voor 2,5 tot 3
uur hulp aanbieden bij pc-problemen, waarbij dan ook van de gelegenheid
gebruik wordt gemaakt, mensen voor linux te winnen.

Gerard.