[linux] 'T gaat op TV, een paar seconde over Linux, wat weggepiept moet worden

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Zo mei 14 12:11:36 CEST 2017

Hallo Daniel.

Sorry in NL wordt heel veel vergaderd en besturen opgebouwd.

Hier in Dld. draaien alle Linux-User-Gruppen zonder bestuur en volledig
kostenloos, gedeeltelijk worden ze gesponserd, maar de meerheid
organiseert dat zuiver privé en dat moet in NL ook mogelijk zijn of voor
gevochten worden dat het mogelijk gemaakt wordt.

In de Linux-User-Gruppen treffen sich Linux-User, die elkaar helpen en
mensen die belangstelling voor Linux hebben en afscheid van windows
willlen nemen.

Gerard.