[linux] off-topic

Zo mei 14 21:19:58 CEST 2017

Aldus schreef jjge op Sun, May 14, 2017 at 06:43:09PM +0200:
> [...]

Wat mij betreft natuurlijk niet zo bedoeld, al merk je bijv. op 5 mei
vieringen en wereldkampioenschappen voetbal wel eens wat van anti-Duitse
sentimenten, maar als Pegida hier marcheert lopen er ook PVV-ers mee.

> Overigens gaat deze discussie nu dus tussen een geëmigreerde Duitser en een
> geëmigreerde Nederlander :-)
>
> (ik woon overigens zelf al 15 jaar in DE, en daar is niets mis mee).

Ik heb in België gewerkt. Daar hingen dan weer anti-Hollandse knipsels
naast de koffieautomaat.

Grüß Gates,

Daniel