[linux] CD voorrad converteren naar bibliotheek op disk, zou toch een makkie moeten zijn

Daniel daniel op linux020.nl
Do Dec 6 12:01:51 CET 2018

Rhythbox is goed (alleen geluid), LibreElec is beter. Het is een
compleet mediacenter. Download de image, 'brand' het op een SD, stop het
in je Pi en het werkt.
Bedien het op afstand met een USB-draadloos-keyboard. En als je jouw
USB-disk op die Pi aansluit hoef je ook geen minidlna te installeren.
(Maar als je je hele media collectie al op een andere PC hebt staan, dan
installer je dat wel op die PC).
LibreElec.tv ik gebruik het ook om met plug-ins diverse tv-kanalen te
streamen. Dat gaat zo goed dat ik mijn kabelTV abonnement heb opgezegd.
Dat had geen meerwaarde meer.

--
met vriendelijke groet, Daniël Kropveld