[linux] linux mint en update windows

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Wo Dec 12 21:07:24 CET 2018

On Wed, Dec 12, 2018 at 08:32:47PM +0100, Gerard Bekhuis wrote:
> [...]

Maak een backup van de boot sector.
En zet die weer terug.
Doe dat met een "live system".

Niet getest, maar wil ik het wel melden.

> Hallo Ton,

Hallo Mailinglist,

> als je harde schijf groot genoeg is, zou ik jou willen adviseren LinuxMint
> als hoofdbesturingssysteem te installeren en dan in LinuxMint met VirtualBox
> een virtuele maschine installeren, waarin je dan windows kunt installeren.

Ik denk niet dat iemand verlegen zit om een MS Windows installatie te doen.

> Het is veel praktischer als naast elkaar.
> Ik werk zo al sinds meer als 15 jaren met mijn pc's.

En werkt dat ook met Garmin devices?
Dat is namelijk waar het "original poster" om te doen is.

> Veel succes.
> Groeten
> Gerard Bekhuis.

Groeten