[linux] GARMIN devices WAS: linux mint en update windows

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Wo Dec 12 21:20:34 CET 2018

On Wed, Dec 12, 2018 at 08:42:09PM +0100, Daniel wrote:

> Vergeet die Garmin kaarten, deze zijn veel beter:
>
> http://garmin.openstreetmap.nl/

Dan heeft Original Poster wel "data",
maar die gegevens nog niet op haar/zijn GARMIN device.

Mijn inschatting is dat de kaarten zonder MS Windows zijn over te zetten.

* https://developer.garmin.com/open-source/linux/
* https://wiki.openstreetmap.org/wiki/USB_Garmin_on_GNU/Linux

Als het meezit worden de succesverhalen hier gemeld.

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven