[linux] GARMIN devices WAS: linux mint en update windows

Daniel daniel op linux020.nl
Wo Dec 12 22:56:31 CET 2018

Op 12-12-18 om 21:20 schreef Geert Stappers:

> Dan heeft Original Poster wel "data",
> maar die gegevens nog niet op haar/zijn GARMIN device.

RTFM: klik op 'Manual' linksboven en daar wordt het precies uitgelegd.
(IK dacht dat de lezer wel zo slim was daar zelf achter te komen)

--
met vriendelijke groet, Daniƫl Kropveld
https://linux020.nl