[linux] Naar een interne server gaan

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Zo Nov 11 19:32:45 CET 2018

On Sun, Nov 11, 2018 at 07:04:57PM +0100, Hans Paijmans wrote:

> mijn advies is het instellen van static adressen op het interne netwerk.
> Dan weet je altijd het ip-adres.

Daar lees ik "breek af wat er nu is en bouw het opnieuw op"
Dat is wel een grote omweg voor Subject: Naar een interne server gaan

In hoeverre original poster dat er voor over heeft is nog niet bekend,
wel dat het goed geweest zou zijn als meteen vermeld was
het "advies" een verbouwing betreft.

> En allemaal dezelfde /etc/host file.

Dat is wel een lompe uitspraak.

Groeten
Geert Stappers
--
Besef hoeveel berichten ook later een reactie mogen krijgen.