[linux] Naar een interne server gaan

Di Nov 13 19:43:47 CET 2018

Aldus schreef meine op Tue, Nov 13, 2018 at 06:23:30PM +0100:

> /etc/hosts werkt AFAIK op iedere Linux/BSD box. het configureren van je

Het oude Arpanet kende al een Hosts file. Voor de gebruikers van
Nietigzacht Vensters is die te vinden in C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts.
(geldt ook voor 64-bits OS) (ik herinner me dat Microsoft voorbeeldcode
in C leverde voor een ping-utility, zonder er bij te vertellen dat die
code Berkeley Sockets vereiste in plaats van WinSosck2).

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		Geeks of a feather cruft together