[linux] niet zichtbare gebruiksvoorwaarden van Adobe, voor jullie wel?

Di Sep 25 13:25:31 CEST 2018

Vandaag heb ik mijn wachtwoord voor Adobe veranderd, en daarna werd
ik doorgesluisd naar een pagina waarop ik werd gevraagd of ik
accoord ging met de gebruiksvoorwaarden
(https://www.adobe.com/nl/legal/terms.html)
Op die pagina staat onderaan (achter het hokje dat je (voor accoord)
moet aanvinken:
Ik heb de Gebruiksvoorwaarden en het Privacybeleid (BIJGEWERKT)
gelezen en ga hiermee akkoord.
"Gebruiksvoorwaarden" is daarbij een link naar de gebruiksvoor-
waarden van Adobe, en die zijn blijkbaar onzichtbaar gemaakt, want
zo minder dan een seconde nadat je daar bent aangekomen word je
weer teruggestuurd naar het blad waarop je jouw accoord moet
bevestigen. Ze lijken zich te schamen voor hun gebruiksvoorwaarden.
Inmiddels kan ik hun webpagina niet bezoeken, want EERST moet ik
de gebruiksvoorwaarden accepteren.
Dat doe ik niet zonder hun voorwaarden te hebben gelezen.
Kunnen jullie de voorwaarden wel lezen?
(je zou dit kunnen proberen door ook het wachtwoord voor Adobe te
veranderen)
Julien
--
Julien Michielsen