[linux] OpenWRT en 2 kabels omdat je 2 netwerken hebt

Geert-Jan gj op wyna.nl
Zo Feb 24 23:44:41 CET 2019

Wat wil je ermee bereiken?

Wat voor ander 'netwerk apparaat' wil je koppelen? Als dat een switch is
die je aan port 1 en port 2 hangt en deze poorten in vlan 0 laat zitten,
gaat het rond zingen, of je moet 'link aggregation' (802.3ad)
configureren (aan beide kanten).

Geert-Jan