[linux] mislukkende k3b-schrijf-operatie, waar zit de fout?, nu foutloos

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Do Jul 11 10:09:30 CEST 2019

Julien Michielsen schreef op 2019-07-10 22:19:
.. [] knip

> Dank voor de suggesties die jullie hebben gestuurd. Zelf denk ik dat de
> door mediamarkt verkochte "ISY"-cds onbruikbaar zijn.  Ik heb inmiddels
> een doos Philips cd's besteld via bol.com, en wanneer het daar wel goed
> mee gaat zal ik het jullie laten weten. Vrijdag "moeten" ze
> binnenkomen,
> en lukt het daar wel mee, dan horen jullie het. De "-dummy"-optie ga ik
> morgen proberen te vinden. Wie weet rolt daar ook nog iets uit.
> mvg
> Julien

De aflevering van bol heb ik niet afgewacht: ik had nog een paar andere
onbeschreven cd's liggen.  En daar ging het probleemloos mee. De CD is
nu
gekopieerd.  Weet niet of de fout aan ISY ligt, of mogelijk aan mijn
brander, maar ik ga in het vervolg ISY-loos door het leven
--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl