[linux] Windows 10 op een Virtual Box, probleem met de iso?

meine trialero op gmx.com
Do Jul 11 13:12:45 CEST 2019

> Ik wil graag een werkende win-10 hebben om de usb-disk (waarover ik
> al eerder op deze lijst heb geschreven) te proberen te mounten onder
> Windows 10. Ik vermoed dat deze is geformatteerd met ntfs oid, en die
> is dan moelijk (of in het geheel niet) te benaderen vanonder linux.

ik heb even met de eend gezocht op `Linux mount ntfs' en het blijkt dat
dit zou moeten werken.

w.rootusers.com/how-to-mount-a-windows-ntfs-disk-in-linux/

if you're using Ubuntu/Debian, you should just be able to run `apt-get
install ntfs-3g' straight away

//meine