[linux] Mailadres aan de correcte gebruiker koppelen in Postfix

jordydeweer op gmail.com jordydeweer op gmail.com
Do Jun 6 14:10:06 CEST 2019

Paai schreef:

> Misschien niet het anwoord wat je zoekt, maar als het je alleen te doen is om email te kunnen verzenden vanuit de CLI of een script, zou je eens naar
>'mailsend' kunnen kijken.

Nee, inderdaad niet meteen wat ik zoek, maar wel een goede tip om eens mee te spelen op een VM. Bedankt! 😊

Jordy Deweer

 <mailto:info op dewsystems.be> info op dewsystems.be
+32 473 39 27 50
www.dewsystems.be <http://www.dewsystems.be/>