[linux] server sided safety

Der cl3m0t op gmail.com
Zo Nov 3 02:04:49 CET 2019

On 02-11-19 10:32, Jan Weijdt wrote:

> [...]

"Om met de grote hoeveelheid ongevraagde e-mail (‘spam’ of ‘junkmail’)
waar veel mensen mee te maken hebben om te gaan, gebruikt Thunderbird
een zelflerend filter dat van uw acties leert welke berichten legitiem
en welke ongewenst zijn."

https://support.mozilla.org/nl/kb/thunderbird-en-ongewenste-spamberichten

Linux alternatieven voor Mailwasher:

https://alternativeto.net/software/mailwasher/?platform=linux