[linux] segmentation fault wanneer ik pan wil gebruiken

Der cl3m0t op gmail.com
Do Nov 28 17:28:38 CET 2019

Op 28-11-2019 om 12:48 schreef Julien Michielsen:
> Ik heb pan geïnstalleerd, en dat blijkt "onderweg" met problemen
> te zitten. "Onderweg": daarmee bedoel ik het volgende:
>
> Ik kan pan probleemloos opstarten.  Verder kan ik de aanwezige
> nieuwsgroepen zien staan.  Wanneer ik dan de groep die ik wil
> lezen (nl.wetenschap) wil openen,

Ik weet niet of je het weet, maar je kan ook (tekst) berichten van
usenet lezen met e-mail clients zoals thunderbird, evolution, mutt of
pine. In bijvoorbeeld thunderbird: Bewerken > Accountinstellingen >
Accountacties > Ander account toevoegen > newsgroupaccount kiezen.

Overigens wordt tegenwoordig usenet meer gebruik voor binaries. Voor
tekstberichten kan men zicht gratis registreren bij
https://www.eternal-september.org/

Groet,
Derry