[linux] Fwd: Trage start software Linux Mint

DerDer cl3m0t op gmail.com
Wo Dec 9 11:05:04 CET 2020

Dec 8, 2020 22:56:18 harry.harmsen op gmail.com:

<paul+nospam op wurtel.net[paul%2Bnospam op wurtel.net]>:

> Paul, na mail van Geert en Daniel heb ik e.e.a. opnieuw gedaan, met die
-f optie.
> Het race.txt bestand was daarna 1.8MB en dus te groot om via deze lijst
mee te sturen,

Dat is wel groot voor een plain tekst bestand. Hoe lang heb je wel strace
laten lopen? Je kon op zicht strace stoppen wanneer het vlc-venster was
verschenen en vlc dus was opgestart. Immers je wilt weten waarom vlc
traag opstart, en dus wat er gebeurt tussen de invoer van de commando om
vlc te starten en wanneer vlc is opgestart.

Terug over je echte probleem, het volgende lijkt er wel op.

https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/qtstyleplugins-src/+bug/1852935

Probeer door qt5-gtk2-platformtheme te verwijderen met apt purge of het
je probleem verhelpt.

Groet en succes,
Derry