[linux] https://virt.kernelnewbies.org/MacVTap Rik van Riel

Der cl3m0t op gmail.com
Za Jan 4 00:22:05 CET 2020

Hoi

Hoe bedoel je? Kon je dan geen nieuwe user account aanmaken via
onderstaande link of kon je het niet vinden?

https://virt.kernelnewbies.org/MacVTap?action=newaccount

Je post staat trouwens onder het draadje [linux] kan centos 8 niet
installeren. Ik heb maar met mijn reaktie een nieuwe topic aangemaakt.

Groet,
Derry Geuther