[linux] https://virt.kernelnewbies.org/MacVTap Rik van Riel

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Zo Jan 5 11:07:24 CET 2020

On Sat, Jan 04, 2020 at 12:22:05AM +0100, Der wrote:
> Hoi

 :-)

> Hoe bedoel je? Kon je dan geen nieuwe user account aanmaken via onderstaande
> link of kon je het niet vinden?
>
> https://virt.kernelnewbies.org/MacVTap?action=newaccount

De "502 Bad Gateway" is er momenteel niet. (Vrijdag en zaterdag wel)
Tijdens het aanmaken van een wiki account heb ik die 502 nog wel gezien.

Inloggen resulteert in "Ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord".

Mijn inschatting is dat het server backend beheerdersaandacht nodig heeft.

Dus mocht je in contact met Rik staan,
stuur dit bericht dan a.u.b. door naar hem.

> Je post staat trouwens onder het draadje [linux] kan centos 8 niet
> installeren. Ik heb maar met mijn reaktie een nieuwe topic aangemaakt.

Helemaal goed. Ik heb inderdaad een thread gestolen.  Sorry

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven