[linux] Debian "Buster" 10.2

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Za Jan 11 19:39:31 CET 2020

On Sat, Jan 11, 2020 at 07:23:03PM +0100, Paul wrote:
> Ik ben sinds 1 oktober 2019 actief bezig met "Buster". Na 30x dit
> geïnstalleerd te hebben en van alles geprobeerd te hebben, mijn conclusie
> luidt: Er zitten kinderen aan de knoppen op het front-end, die met regelmaat
> vanuit het back-end een terugkoppeling krijgen dat wat zij doen niet goed is
> en zij het daarom maar verwijderen in het back-end.

Gezien, gelezen, nog eens gelezen
en nog steeds _niet_ begrepen wat er kapot is.

Ik bedoel dat ik begrijp dat men iets "kapot" vindt.
Maar _wat_ er dan kapot is en op wat voor een manier,
daar ben ik wel benieuw naar.

Groeten
Geert Stappers
In een poging om Subject en inhoud met elkaar overeen te laten komen.
--
Leven en laten leven