[linux] pan nieuwslezer werkend, geen firewall probleem maar eigen fouten

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Ma Jan 20 10:25:21 CET 2020

De fouten die ik ervaren heb met pan zijn zaterdag bij de bijeenkomst
kundig opgelost door Rutger van der Sleen: ik bleek fouten te hebben
gemaakt bij de configuratie van pan, en verder waren mijn locales niet
goed ingesteld.  Dat is hersteld, en pan werkt nu helemaal goed.
Het is een fijne ervaring wanneer mensen die blijkbaar goed weten wat
ze doen je systeem schoon wieden.  Ik zou er zelf beslist niet doorheen
zijn gekomen, want je denkt dingen goed te doen, en hebt iemand anders
nodig om je erop te wijzen dat je helemaal verkeerd zit ...
En dat was het
Julien

--
Julien Michielsen