[linux] foute regel in sources.list, wat is hiet niet goed aan?

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Di Mrt 24 16:24:11 CET 2020

Wanneer ik probeer apt update uit te voeren krijg ik de
volgende foutmelding:
# apt update
E: Niet juist gevormde regel 2 in list-bestand /etc/apt/sources.list
(Suite)
E: De lijst van bronnen kon niet gelezen worden.

De top van mijn sources.list (in /etc/apt ) ziet eruit als volgt:

# deb cdrom:[Ubuntu 18.04.2 LTS _Bionic Beaver_ - Release amd64
(20190210)]
deb-src http://archive.ubuntu.com/ubuntu
#
# See http://help.ubuntu.com/community/UpgradeNotes for how to upgrade
# newer versions of the distribution.
deb-src http://nl.archive.ubuntu.com/ubuntu/

Ik neem aan dat de tweede, niet gecommentariseerde regel (met nl.archive
..)
de boosdoener is, maar begrijp niet wat daaraan mis kan zijn.
Iemand van jullie die de fout in de tweede regel ziet?
Alvast hartelijk dank
Julien
--
Julien Michielsen