[linux] TV Box van Linux bewuste fabrikant

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Za Mrt 28 19:55:59 CET 2020

Samenvatting: aankoop advies gevraagd

Hoi,

Er aparaten met aan een kant video & audio uitgangen
en aan de andere kant een ethernet aansluiting.
In het midden eventueel nog een InfraRood ontvanger.

Zulke kastjes worden schijnbaar TV Box genoemd.

Op https://forum.armbian.com/forum/24-tv-boxes/ staat
een "lijst" die ik niet kan overzien (heb jullie hulp nodig)

Bij Tweakers ( https://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=TV+Box )
vallen ze in de categorie mediaspeler. Maar Tweakers
vindt het niet nodig op te vermelden wat de tweak mogelijkheden
zijn van een aparaat (heb jullie hulp nodig)

Aan welke TV Box zou jij je geld opnieuw aan uitgeven?
Ik vraag dit bewust aan een Linux forum. Want het product
wat ik zoek zou van een Linux bewuste fabrikant moeten zijn.

Groeten
Geert Stappers
--
Silence is hard to parse