[linux] aanschaf nieuwe apparatuur

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Di Feb 16 13:25:13 CET 2021

On Tue, Feb 16, 2021 at 12:48:57PM +0100, Jan van der Maas wrote:
> We moeten nodig een nieuwe laptop aanschaffen en een telefoon. Daarop
> willen we gaan werken met open source besturing en toepassingen. Welke
> laptop is daarvoor geschikt, en dezelfde vraag voor de telefoon.

Voor wat het waard is.

Telefoon die ik bestelling heb is een Purism Libre M5.

Laptop momenteel voorzien, wel wat een  "short list"
van mogelijke verkopers. Allemaal partijen die hardop
zeggen dat Linux op een hardware draait.

Pas op, er komt een compliment:

Helemaal geweldig om bewust hardware te kopen.

Groeten
Geert Stappers
--
Silence is hard to parse