[linux] aanschaf nieuwe apparatuur

Di Feb 16 20:44:20 CET 2021

Aldus schreef Wim de Vries op Tue, Feb 16, 2021 at 01:53:29PM +0100:
> Fairphone met de open source versie van Android.
> Wordt ondersteund.

Een laptop met Open Source hardware heb ik nog niet gezien, hoewel er
diverse closed source laptops met Linux geleverd worden.

SiFive heeft Linux PCs aangekondigd met RISC-V processor.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.