[linux] aanschaf nieuwe apparatuur

Jan van der Maas janvandermaas op gmail.com
Wo Feb 17 09:45:52 CET 2021

Dankjewel voor de reacties op mijn vraag over het aanschaffen van een
laptop en telefoon.

Ik ben een amateur op it gebied.
Veel van de termen die worden gehanteerd in de adviezen herken ik niet.
Daarom kan ik (nog) niet verder met het maken van een gefundeerde keuze.
Al tientallen jaren wil ik overstappen op open source software. Nu ik aan
een nieuwe laptop moet en mijn telefoon hoog bejaard is (tegen de 20 jaar),
moest het er  toch maar eens van komen.

Ik woon in Hilvarenbeek en ben op zoek naar iemand die me zou kunnen
inleiden in veilige en privacy afschermende hard- en software.
Is er een geduldig iemand die dat bij mij aan huis zou willen doen?
Open source lijkt me prettig, niet gevolgd worden en privacy vind ik van
steeds groter belang worden.

Als je interesse hebt, laat dan een telefoonnummer achter.

Hartelijke groet, Jan van der Maas.