[linux] aanschaf nieuwe apparatuur

John john op jogr.nl
Wo Feb 17 19:24:25 CET 2021

> https://laptopmetlinux.nl/

https://manjaro.org/hardware/

Ook niet geen opensource hardware maar wel een aardige selectie. De
Pinebook Pro heb ik zelf, die is meer een netbook, 'underpowered' in
vergelijking met een normale laptop.

PinePhone heb ik ook, maar nog niet echt gebruikt, is qua
functionaliteit niet te vergelijken met een android telefoon.

Er staan nog wat leveranciers van hardware op die ik zelf niet ken dus
ik kan er niet veel zinnigs over zeggen.

Let op het toetsenbord! Je wilt wel een 'normale' indeling.

mvg john