[linux] Downloads fail-- geen reden opgegeven.

joop gerritse jjge op posteo.de
Vr Apr 15 15:10:17 CEST 2022

Hallo, ik weet niet waar ik moet zoeken, dus probeer ik het maar eens
zo:

In een groot aantal gevallen wordt een attached file niet geladen. Dat
betreft attachments bij mail, maar niet alleen. Ik zie noot een
foutmelding met reden. Er staat alleen <filenaam> -- failed.

Het betreft meestal videobestanden, jpg gaat gewoonlijk wel goed, Ook
systeemupdates komen wel binnen. In de logging zie ik nooit iets
relevants, maar waar moet ik kijken? /var/log/syslog zou ik denken, maar
nee...