[linux] Jitsi-meet

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Do Sep 8 17:05:05 CEST 2022

Aldus schreef Fré van Limpt via Linux op Thu, Sep 08, 2022 at 04:17:12PM +0200:

>   Ja, het zal in mijn geval om de Jitsi-meet client gaan. Die draai ik
>   zonder problemen in Firefox 104.0

Dan is het een hoop JavaScript die u dowloadt. Met een beetje geluk werkt dat en hoeft u geen aparte software
op uw PC te installeren.

>   Dat is voor mij meer dan een schrale troost. Ik heb weliswaar geen server, maar
>   Jitsi client draait naar volle tevredenheid.

Derry legde uit dat u op uw desktop de Jitsi client en/of de Jitsi Meet client kunt installeren
(als alternatief voor Jitsi Meet in de browser). De client is een chatprogramma en Jitsi meet
is voor vergaderen met meer dan twee personen....

>   Geen enkele

Wilt u dat zou houden?

U kunt dan een publieke Jitsi server gebruiken, bijv. https://meet.jit.si/nllgg

>   Deze melding houdt me het meest bezig. Hoe kom ik daar vanaf?

Door de Jitsi en Prosody en ProtonVPN server te verwijderen van uw systeem.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.