[linux] Jitsi-meet

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Do Sep 8 18:28:20 CEST 2022

Aldus schreef Fré van Limpt via Linux op Thu, Sep 08, 2022 at 05:49:15PM +0200:

>   Het werkt goed, zonder extra software!

Als het in de browser werkt, wat is het probleem precies?

>   Wat zou het evt. voordeel zijn vergeleken met Jitsi Meet in de browser zoals ik het nu
>   heb?

Ik vind de standalone Jitsi-Meet client prettiger werken. Iets minder CPU belasting en beter als de
connectiviteit niet optimaal is. De functionaliteit is gelijk.

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.